Camp

Sommersportscamp

5 fede dage fyldt med udfordringer, spænding og kammeratskab.

1. juli – 5. juli 2024

Går du i 6. 7. eller 8. klasse kan du komme på Sommersportcamp på Broby Sportsefterskole. Der er mulighed for at opleve forskellige utraditionelle sportsgrene. Vi har headhuntet en masse engagerede instruktører, som brænder for at give dig nogle udfordrende og gode oplevelser. Du får fem forskellige valgfag, resten af tiden har vi arrangeret en masse fællles aktiviteter, som først bliver afsløret på selve campen. Aftenerne bliver heller ikke kedelige, og den sidste aften holder vi et brag af en afslutning! Lyder det spændende ?

Oplev blandt andet: kajak, badminton, beachvolley, fodbold, bordtennis, rapelling, spring, styrketræning, fitness, dans, håndbold, SUP-boards, mountainbike og tennis. Desuden tager vi en tur i friluftsbadet og får besøg af en komiker.

Pris 1895 kr alt inclusiv.

Tilmeld dig herunder.

Sommersportscamp starter mandag den 1. juli med indkvartering fra klokken 9-10.
Afslutning er fredag den 5. juli klokken 13.00.
Der vil være voksne på skolen indtil alle er afhentet

For yderligere information, kontakt ml@brobysportsefterskole.dk

Tilmeld dig Sommersportscamp her:

Step 1 of 3